As law can be interpreted that everyone is equal no matter what genders they are, it is not unexpected if the law student, BBomb is impressed and falls for engineering student, Jin. The chaotic love story of BBom, the introvert law student but it turned out he fell for Jin, the university’s prince and the most popular man of the faculty of engineering. Jin misunderstood that BBomb was the person that tried to steal his lovely girlfriend called “Im” As Jin was heartbroken and not able to make up his mind, BBom approached and made a bond that is not just a friendship with help from Jin’s best friends.