Kinda is betrayed by her sister, Mia and her boyfriend, Jones, on her birthday. In the heat of the moment, she ends up having a one-night stand with a mysterious male stripper named Black. Ten years later, as she returns with her son, Kinda is stunned to discover that stripper who once caused her so much shame is now the Alpha of the Blackstone Pack!