Due to her striking resemblance to her stepsister, Mu Zixue is forced to consummate the marriage in her sister’s place with the powerful warlord. But little do they know, the seemingly innocent heroine is actually a cunning mastermind. Beneath her gentle exterior lies a black lotus with a secret mission—avenging her mother. Determined to rise from a mere "bed substitute" to the true wife of the warlord, she vows to win his love and take everything from her stepmother and stepsister. In the end, she achieves her revenge and makes a dazzling comeback.