Lu Ran is an entertainment company trainee who aspires to become an actor. He intentionally fails the company's assessment for forming a group but unintentionally emits pheromones that cause the female boss, Mai Xiaomai, to fall into a deep sleep, relieving her long-standing insomnia. Mai Xiaomai is determined to keep Lu Ran by her side, thus initiating a romantic pursuit filled with back-and-forth interactions.