Here Is My Exclusive Indulge S2
In order to take care of his frail mother and earn medical expenses, Yun Xiangxiang created a girl comic based on the famous entrepreneur Fu Sihan. Fu Sihan discovered it and held the comics company responsible. In order to avoid being held accountable, Yun Xiangxiang approached Fu Sihan to ask for forgiveness. Fu Sihan made an unbelievable proposal: pretend to be his fiancee!