Forever and Ever
This story is about Shi Yi, a gentle pleasant and low-key but industry's top voice actress, who ran into the elegant returnee chemistry professor Zhou Sheng Chen at the airport one day. They gradually develop a mutual understanding in getting along with each other, and join hands to preserve traditional craftsmanship and overcome many storms as they decide to accompany each other for the rest of their lives...