Date with Super Stars Season2
《约吧大明星 2》 is a Chinese reality show which invites celebrities and ordinary netizens to interact. Ten celebrities build an All-Star Yorozuya, Nijigen idols and dream girls standing by to join. With 800 million netizens interacting with stars through the Internet, telling their problems and making interesting wishes to the Wishing Pool of Yorozuya, they create common memories that only belong to them together. Through funny and passionate events, the show spreads positive energy and provokes thinking and discussion.