You Are My Destiny (Indonesia Audio)
On a cruise ship bound for Bahamas , Chen Jiaxin meets the highly-educated Wang Xiyi, heir to a huge conglomerate. Helping each other, play acting and one night stand leads them in each others life again as married couple who cant get divorced because of pregnancy and family pressure. Then shortly after the wedding Chen Jiaxin becomes pregnant. A contract marriage with secret prenptial agreement on divorce and to let go of her child to Wang Xiyi so he can marry the one he loves. Misunderstandings lead to a miscarriage. Heartbroken, she journeys to Hungary. There she endures trials and tribulations. But with perseverance and help from friends, she becomes an accomplished potter. Meanwhile, over three years of separation Wang Xiyi has matured into someone capable of raising a family.