Flavorful Origins: Chao Shan
Chaoshan, the origin of flavor, is the first in the documentary series. Through each episode of the short film, it will explore a kind of unique ingredients, food and taste of Chaoshan, which is not known to the deep boudoir. In Chaoshan area, food has obvious regional markers. From Chaoshan food, we can clearly see the migration, root and reproduction of Chaoshan people, and see the unique personality characteristics and spirit of Chaoshan people.