The cold-hearted Tang Weiwei falls in love with intern Li Shu under a misunderstanding and a series of unfortunate events. Just as Tang Weiwei is basking in happiness, she learns that Li Shu is the younger brother of her deceased first love, and his appearance was part of a plan for revenge. After clearing up the misunderstanding, the two choose to break up. Years later, they meet again on the street...