On the night of her reborn wedding, Shen Zhinian, the legitimate daughter of a duke, returns with a heart full of vengeance. Beside the Buddhist altar, she offers herself as bait and strikes a deal with Emperor Xiao Yan. Little does she know, the man has already heard her innermost thoughts. What begins as manipulation turns into affection, and together they enact a plan to annihilate their enemies.