"I'll help you, just watch!" After defeating Petelgeuse, the Sin Archbishop of Sloth, Subaru reunites with Emilia. Though they reconcile after a painful parting, it marks only the beginning of new chaos. As crises and harsh truths unfold, Subaru must once again face his cruel fate.