Fights Break Sphere Special: Fate
In order to avenge the shame of the engagement cancellation, Xiao Yan came to the Warcraft Mountains. With Yao lao's help, he further increased his strength... In the mountains of Warcraft, he meets The Immortal little doctor (er Nian's poisonous body), becomes friends, and fights monsters and enemies who try to make a mistake. The world he faces is wider. Then, under that Yao Lao guidance, he became the youngest second-class Alchemist in Hei Yan City in the Jia Ma empire, (now he was the Xuan Dan ninth-class alchemy master).