During a trip to capital Ji Man accidently lost her memory and became the wife of Marquis Ning Yuxuan. Ning Yuxuan was a talented young man deeply trusted by the emperor and was secretly investigating his father's murderer. Ji Man was sent to the repentance hall by Ning Yuxuan. To escape the situation, Ji Man started selling " scar softening cream" to turn things around and later saved her husband in court. Ning Yuxuan found clues about his father's murderer, but was framed and exiled to Haifang. Along the way, Ning Yuxuan and Ji Man fell in love. As they were about to get married, Ji Man's past was revealed. They were faced with a tough decision on how to proceed.