In Amsterdam’s Dragon City Street, Wen Manli is sold to the mafia by her uncle. Because she resembles Chu Zhen, she is asked by Huo Zichen to pose as her double, helping him fight for the gang leadership and rescue his mother. Wen helps Huo defeat A Shu and saves him from prison. Later, Chu Zhen forces a marriage, but when Huo’s mother awakens, he rushes to the port to confess his love to Wen — and the two finally stay together.