THE STORY OF YUANTIANGANG
Yuan Tiangang, born to abandon the life grid, after the death of his family came to Tibet Bing Gu uncle. When he was 15 years old, the world was in chaos, responsible for guarding the Longyuan sword of Tibetan soldiers Valley was brutally to the evil spirits who bloodbath, he opened his eyes and saw the mountains grave. From then on, he decided to live a Bo, acquire the art of bone fortune-telling, become a killer and kill the person who should not die. At the age of 35, I met the innkeeper's wife who bought the murder in a small town in the northwest frontier. Magic sound assassination Li Yuan was outnumbered, Yuan Tiangang came to the rescue when he met the old friend Li Chunfeng. From then on, Longyuan reappeared in the rivers and lakes, and the identity of the guardian of Yuan Tiangang was also made public. Is it the responsibility of the guard dynasty, or is it the responsibility of the rivers and lakes to do the line of chivalry? A bad story is happening...