Valvatos, the strongest Demon King, reincarnates as Ard Meteor, a villager in a world where magic is fading. Despite longing for an ordinary life, his immense power draws attention, and demons rise again. Can he find peace in his new life? A turbulent school-fantasy adventure begins!