Reopen My Journals
At 15, obedient Qian Jiayue faces academic challenges in her new high school and a failed confession to her talented neighbor, Xiao Han. Amid family struggles, Jiayue finds solace in her bold new friend, Chen Mo. Three generations face loss, conflicts, and reconciliation. Amid changing times, can these families hold on to love and neighborhood warmth?