The Formless City
When young coroner Xu Linlang is swept into the underworld by a bloody massacre, she joins forces with Lu Jiu and Sima Kong. This unlikely trio navigates a labyrinth of power, where factions like Wuxiang City weave deadly schemes, uncovering truths while forging bonds in the shadowy underworld.