In the early years of the Republic of China, Su Manli, a stand-in dancer at the Ciro's Club, crosses paths with Chen Bi, a noblewoman whose family has been tragically wiped out, while searching for her father’s killer. Borrowing Chen Bi's identity, Su Manli approaches Yang Ziqin, a council member of the Haitang Society, to uncover the truth behind the Chen family massacre. Upon learning Yang Ziqin's true identity, the three join forces to confront the mastermind behind it all.