Lose My Heart To You
After a heart transplant, ruthless CEO Gu Tiancheng finds himself inexplicably drawn to his workplace rival, secretary Lin Jiaqi. As they clash and collaborate, they slowly discover each other's true feelings and unite to fight for a common goal.