Flower Crew: Joseon Marriage Agency
In order to protect his first love, Joseon king Lee Soo seeks the best marriage agency, "Flower Crew", to transform the lowest woman in Joseon into the most noble woman. This is a story on how the "Flower Crew" risks their lives to carry out this task.