Love You My Arrogance S2
After Anna entered in Sun's life, she makes him learn to live with his special abilities as to hear others' people thoughts. Their relationship evolve to be more than friends, however Sun hasn't asked her to be his girlfriend yet. She decides to give him 3 months to think about their unclear relationship, otherwise she will move on with Tun, a hot guy with a great profile. Tun is a Anna's former boyfriend who came back to ask her to get back together. Sun will take this relationship to the next step or let Anna go since he knows that she has some "secret" that is hiding from everyone.