A Chinese Ghost Story II
This continuation of A Chinese Ghost Story reunites some of the original cast. Ning (Leslie Cheung), the wandering scholar from the first film, is mistakenly imprisoned. An old man helps him escape and gives him a medallion for good luck. Ning meets a group of rebels, and the medallion causes them to mistake him for the old man, who turns out to be a well-known sage. Ning falls in love with Windy (Joey Wong), the leader of the rebels, because of her resemblance to his past love and joins in a struggle to save her father from an evil warlord.