Talisman
Ordinary young Xiao Nanzhu returned to her hometown and unexpectedly inherited a magic weapon called "Qiankun Calendar" left by her grandmother, as well as her former profession - a calendar master. Through the Qiankun Calendar, calendar gods transformed from traditional festivals appeared in front of him: New Year's Eve, Xiaonian, Yuanxiao (Filled round balls made of glutinous rice-flour for Lantern Festival)... to dispel evil spirits and protect the world. Xiao Nanzhu, as a calendar master, chose to fight against all kinds of evil spirits after learning about the harm of evil spirits to human beings and his own responsibilities.