Melancholia
Set at a corrupt private high school with preferential treatment, “Melancholia” will tell the beautiful story of a math teacher and a genius math student. Ji Yoon Soo is a high school math teacher who appears good-natured on the outside but gets very tenacious and stubborn once she makes up her mind about something. Extremely passionate about math, she is a teacher who encourages her students to find their own answers. Math genius Baek Seung Yoo is a guy of few words who is a voluntary outsider and enjoys taking photos with a DSLR camera. Although ranked last place at his high school, he actually dominated math Olympiads when he was younger, entered the Massachusetts Institute of Technology at age 10, and dropped out at age 12.