Thep Thida Para
A piece of land was passed down to her parents and Baimon’s generation, but it’s in a remote location. However, their parents and Baimon are very satisfied with this self-sufficient life. There is water and fish nearby, and they can always eat fish in daily life. Many of them can be preserved as salted fish. Baimon’s father wants her to study hard. After graduating from the sixth grade of elementary school, Baimon also wants to continue her studies, so she asks her father to allow her to go to school in the county and she can live in her good friend’s store. There, she starts selling some salted fish. With the secret recipe of salted fish handed down from her mother's family, the salted fish sells well, so she has enough money to go to school.