The demon king Ni Lun was annihilated leaving the demon clan in tatters as they escape into the mortal realm. Chongzi is pure and kind, yet she is the daughter of Ni Lun. After being saved by the immortal Chu Bufu, she becomes determined to cultivate at Nanhua but is turned away as it has been foretold that she will become a demon.