Prophecy of Love
No one can hide from the arrangement of the fate, except for a fortune-teller like her. Theerut is a well-known superstar in Thailand and he thinks the most annoying person in the world is the fortune-teller who once predicted his fate. The fortune-teller not only predicte his life in future, ruin his reputation and even break his peaceful life. This fortune-teller is Rose, who can use roses to perceive and divine the secrets and future of others. The "battle" between a well-known star and a well-known fortune-teller. The two me-t at an anniversary banquet held by the media. At the banquet, Rose was asked to use roses to tell the future of the six people present. One of them was Theerut. Rose divined a very sweet picture of her and Theerut and a bloody scene that they were escaping from an explosion. The only person who could help Rose to find the answer in the picture was Theerut, the superstar she divined.