Boom! Brothers
Each episode will delve into the local landscapes, customs, authentic cuisine, and unique culture, creating the most extraordinary ways to experience the destination. Guests will use their wit and creativity to engage in extreme "limit-breaking" competitions. The losing side must face tough punishments, fueling their competitive spirit and highlighting their love-hate dynamic. By integrating local resources and characteristics, the show offers a fresh travel experience with new content.