I am a mysterious, beautiful, slim, beautiful, optimistic, real love deceived, unknown woman. Cause of death Suspicious death of a close girlfriend who is confident, confident of young people. Greedy businessman Drunk from the beginning There is no doubt that he was the cause of her girlfriend's death. Trying to find out the truth But in the end, she had to give up some reasons. At the same time, Yu tried to attract her attention. The beautiful and sexy story happened.