Better Man
Due to a sudden elevator accident, the staunch and masculine Hu Tienan unexpectedly finds himself in a misplaced world, where the once successful motivational speaker transforms into a full-time househusband. What used to be boozy gatherings with old drinking buddies turn into elegant afternoon tea parties, and the constant contrasts become unbearable for Hu Tienan.