Lawless Lawyer
Sang-pil is a lawyer who is waiting to take on the corruptions of the insiders of power. When he was a boy, he witnessed those insiders murdering his mother. After that incident, scared and raged Sang-pil, determines to take avenge for his mother. Meanwhile, once a promising lawyer in the Court of Justice, Jae-yi joins Sang-pil after being demoted for losing her temper and attacking a judge.