SUPER R1SE 1st YEAR
It is an idol group consisting of 11 members of the R1SE group. All 11 members will transform into volunteer keepers in the zoo, and work as an intern keeper. They will cooperate with each other to complete every challenging task and call on people to care for the wild animals. Let's spend the happy summer time together to celebrate R1SE's first-year anniversary!