The Degenerate-Drawing Jiang Hu S2
Treasure and power reappeared in the world. The evil people, the Xuanming Sect, the Tongwen Clan, the Huanyin Brothel, and the Tianshi Mansion started to stir because of the news! Asking every king, who can take up the sword and rule the world immediately! Li Xingyun, an orphan of the Tang Dynasty, who is an important figure to the Longquan treasure, will he restore the prosperity of the Tang Dynasty? Can Lin Xuan and Zifan resolve their misunderstandings and continue their relationship?