Counterattack
Wu Suowei was depressed and decided to get her back, even though Yue insisted on breaking up with him after Wu Suowei's several attempts at getting her heart back. When he knew that she was dating Chi Cheng, he planned to hook up with Chi Cheng and try to break the two apart. However, once Wu Suowei stepped into their affair, he realized that he abandoned his plan far behind and fell in love with Chi Cheng instead. With several obstacles and difficulties along the way, Chi Cheng has trained Wu Suowei into an obedient 'wife' material.