Endless Love
Sun Youxiang and Zhao Chengshu have been married for many years, and have a lovely little princess Sun Ruxi. It is often said that marriage will become monotonous with the passage of time, but there is no sense in him. Their lives are full of new ideas and passion every day. Chengshu's learning process is independent except for death. Looking at the growing only daughter Ruxi, he began to worry about the loneliness of the growing process. So he planned to add a child. Since he wanted to have a second child and be the only child, Chengshu naturally wanted to have a boy to carry on the family for his grandchildren, but they could not control it, so let's go with it. Chengshu's family also live with her mother-in-law, Liang Ruzhen, who passed away from her father when she was a child. If the real mother takes the place of her father, she will grow up again. The strength of the strong woman is awesome. Chengshu naturally feels a distance from her mother-in-law, but she doesn't care at all, because this is the happiness she has been looking forward to for a long time. The night and the day are far from each other, in the room is their own small world, Cheng Shu because he has exhausted all kinds of methods, and even want to change the environment for love and passion, several times they secretly left home in the late night, have been found as true, if really did not say anything, the small couple's special often let her laugh, as long as the son and daughter-in-law happy, open one eye and close one eye. It's also a way to maintain family harmony!