Revolutionary Love
The story is about the wealthy third-generation, Bian He, who has become a vagrant and has no ability to earn himself a living. He is living in a country house when encounters a freelancer Bai Zhun who has a high education background, and an elite named Di Xun. Love and friendship start from the moment.