Beating Again
As a senior investment expert of Gold Partners, the world’s largest financial corporation, Jiang Minhao has a high social status with a charming and outstanding temperament. But in nature, he is cruel and vicious like a tyrant. In the process of pursuing the top company of the industry, countless companies and employees become victims of his expansion and conquest. However, his tyranny is produced from many reasons. 25 years ago, his family suffered from an unprecedented accident. His uncle took away the whole company left by his father from him. What’s more, he was diagnosed with dilated cardiomyopathy from the moment he was born. With the disease, he could die at any time. In order to take a revenge on his uncle, Minhao tried his best. But eventually, he was knocked down by the disease. When he woke up after undergoing a heart transplant, he unexpectedly finds that his cold heart becomes warmer and warmer. Friendship and love keeps coming in, one by one. It seems that the strange heart injected warmth into him...