Uncontrollably Fond
KBS drama, Uncontrollably Fond is the story of the ill-fated breakup of Joonyoung, and No Eul who had an unrequited love for him when they were young. In adulthood, the pair ends up meeting again as an audacious Korean pop star and an obsequious and materialistic documentary producer. As No Eul films the documentary on Joonyoung, they come to know each other's pasts and discover things that have changed about each other, giving rise to the beginning of a passionate relationship.