The story unfolds with the encounter of the space designer Bu Ran and Lu Cenyang, a boss with matching design talents. Going through challenges, they both treaded steadily and resolutely on the path to chasing their dreams. Despite various adversities, they remained passionate and true to their hearts, and earned valuable rewards within their industry.