The Secret Life of My Secretary
Do Min Ik is an intelligent, perfectionist man with a heart of stone and the Chief of Team 1 at T&T Mobile Media who always relies on his secretary, the hot-tempered Jung Gal Hee. Although she diligently carries out the tasks her mean boss instructs her to do, she does not hold back in saying what she wishes to say. Will an office romance blossom?