To find a father for her twin children, Jiang Nuan reluctantly went on a blind date with Sheng Linyuan, the wealthiest man in Yuncheng City. Thinking it was a mistake, Jiang Nuan initially rejected Sheng Linyuan's advances, only for him to persistently pursue her. Sheng Linyuan: "The kids made me sign a wife-pursuit agreement, so I have to win you over." Jiang Nuan: "You signed a wife-pursuit agreement, huh? Then let's sign a prenuptial agreement!"