Monsters in the Forbidden City S1
It tells the story of an ordinary 11-year-old primary school student Li Xiaoyu who was originally a little transparent in her class, until she accidentally picked up a magical gemstone earring in the Forbidden City, and her life changed completely. Guided by the gem earrings, Xiao Yu broke into the world of mythical beasts hidden in the Forbidden City. The mythical beasts, immortals, and spirits who usually stay as statues on the eaves, railings, and murals are all alive in this invisible and prosperous world. From then on, every time the sun and the moon alternate, Xiaoyu will report to the world of beasts. As the guardian chosen by the gems, she will help the beasts solve various problems.