Thirteen Talks 8
Where is the "certainty" in this world? Over the past few years, many people's answers to this question have begun to wobble and become ambiguous. How do you make the answer clear again? The world is constantly changing, but we also need to get in touch with real people, real environments, real cultures, and rely on real experiences to build new understandings.