Lies for Love
After awakening in a hospital bed with complete amnesia, Chen Jinxue stumbles upon a terrifying secret hidden in a locked room... Playing the part of the forgetful patient, she forms an unlikely alliance. Her husband Jiang Chen's ex-wife turned private eye, his current mistress, and a fellow victim. Bound by vengeance, these four women conspire to deliver the devil himself into damnation. But as roles reverse and the hunter becomes the hunted, a high-stakes game of identity, memory, and retribution unfolds.