A thousand years ago, the divine general Fei Peng and the Demon Sovereign Chong Lou engaged in a fierce battle in the New Immortal Realm. The divine sword "Zhao Dan" fell to the mortal world, and Fei Peng was demoted to earth. A millennium later, the Lock Demon Tower of Shu Mountain trembled, and Fei Peng's reincarnation, Jing Tian, who obtained the demonic sword, embarked on an adventure alongside Tang Xuejian, Xu Changqing, and Zi Xuan to collect the Five Spirit Orbs and seal the Lock Demon Tower.