The wandering healer Zhao Qingqing meets a tragic death, but her soul becomes bound to the body of Su Nanyan, the general’s daughter, through the mystical artifact "Twin Blossom Mirror" due to their identical birthdates. However, Su Nanyan is deeply entangled in the circumstances of Zhao Qingqing’s demise. With Su Nanyan’s exceptional martial skills and Zhao Qingqing’s sharp intellect, the two women, sharing one body, embark on a journey of vengeance in the imperial court.