Miss Gu Who Is Silent
In order to clear up his brother’s grievances, Gu Qingzhou changed her name and carefully arranged a series of plans. She thought that everything was under control, but she fell into a trap and became a pawn of others. Faced with persevering or giving up family affection, friendship and love, she finally cleared the fog and found out the truth along with her true self.