Uncontrollably Fond
When Shin Joon-Young and No Eul were children, they were separated and became heartbroken. As adults they meet again. Shin Joon-Young is now a top actor and singer. He is intelligent and attractive. No Eul is the PD of documentaries. She values money over justice and kisses up to those with more power than her.